<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
Adik
written on Friday, January 27, 2012 @ 6:27 AM ✈

Greeting Text

KELUHAN HATI SEORANG KAKAK :-


Hoii adik , kau nak tahu kenapa aku suka paksa-paksa kau buat itu ini?

Sebab aku nak tengok sejauh mana kau punya pendirian diri. kau faham tak maksud aku? contoh lah haritu kita keluar pegi beli alat tulis untuk sekolah. kau nak beli pencil case warna purple. aku nak pilih warna purple jugak. kan aku suruh kau amek warna lain! aku paksa kau! aku paksa kau beli warna lain sebab jangan sama dengan aku! kau cakap 'aku taknak lahhh! kau pilih lah yang lain. aku suka yang ni' kau terus pertahan kan minat kau. kau ingat tak? aku tau kau memang degil! kepala batu! tapi aku lagi suka. kau ada pendirian kau sendiri.

Hoii adik , kau nak tahu kenapa aku asek nak  marah-marah kau?

Sebab aku tak suka kau tak buad kerja-kerja yang sepatutnya kau buat. kau ingat tak masa tu baju semua dah lipat .ibu suruh kau angkat letak dalam bilik. kau angkat and kau letak'. Okayy! kau letak je! kau tak kemas pon. aku marah lah kau!  kau buad tak endah je dengan aku kan? kau memang sajaaa nak carik pasal. so , aku tengking kau. suruh kau masukkan baju dalam rak. kau tak gerak pon! aku pukul kau! kau tak gerak jugak! KAU TAK DENGAR CAKAP :(

Hoii adik , kau nak tahu kenapa aku suka pukul kau?

Sebab aku nak didik kau jadi berdisplin. aku tau aku takde lah berdisiplin sangat. disebabkan aku tak berdisiplin lah aku nak jadi kan kau seorang yang berdisiplin! aku tau aku tak boleh bangga kan ibu abah dengan result PMR aku yang 1A tu! aku pukul kau untuk pupuk kau supaya jadi budak yang berdisiplin. Alhamdulillah. kau dah dapat banggakan ibu abah. kau dah dapat 5A dalam UPSR. aku bangga dengan kau. tapi aku tau , kau berjaya bukan sebab aku. kau berjaya sebab diri kau sendiri. kau pandai. bijak. tak macam aku. hahaha --'

So , kau dah tau kan? kenapa aku buat semua tu? aku nak kau berjaya. aku nak kau banggakan ibu abah. aku tau aku pon ada peluang lagi nak banggakan ibu abah dalam SPM tahun depan. tapi aku nak kau jadi orang yang berguna! aku taknak kau jadi macam aku. aku taknak orang pandang kau sebelah mata! aku nak orang sanjung kau. memang dengan cara aku didik kau semua ni kau akan anggap aku macam manusia kejam'. tapi aku buat ni semua untuk kau! takpe lah kalau kau nak anggap aku macam tu. aku redhaa. Allah lebih memahami.

Lepas ni kalau kau terbaca entri aku yang ni. aku harap kau faham. kau fikir baik-baik kenapa aku buat macam ni. hurmmmm --' belum terlambat untuk aku cakap kan? yang aku sayang kau sangat sangat adek! walaupon kdang-kadang tu kau memang semakkan hidup aku. tapi aku tau , kalau kau takda. aku akan sunyi. takda sape lagi aku nak marah. takda sapa lagi aku nak gaduh. takda sapa lagi aku nak borak. takda sapa lagi aku nak gossip. takda sapa lagi nak teman aku pegi kedai. hahhaa --' Okay , aku harap kau faham.

Arinah Sari! Adik tunggal aku! hahahhaa --'


Assalamualaikum , Adiosss ^^



Sincerly - Iman Malihah (Kakak Engkau Yang Brutal)

Labels:


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life