<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
Pasrah
written on Wednesday, December 28, 2011 @ 10:02 AM ✈

Greeting Text

Tumblr_lw6t8mzvet1qe6leno1_400_large

Hai. kau dah baca quotes dekat atas tu ? kau rasa apa mood untuk entry aku kali ni ? yeaahh. pasal hati dan perasaan lah , ape lagi kan ? lantak lah ape nak jadi pun , aku nak update jugak pasal ni. entah , jom mula cerita. aku excited gila nak share dengan korang neh. let's begin :>

cerita ni pasal seorang manusia ni. aku kenal dia masa darjah 6. masa tu aku kenal dia sekali pandang je. sebab aku takde feeling. yelah baru darjah 6 kan. aku pun malas nak amik port sangat sebab masa tu entah , aku tgok die sekali pandang macam takde pape je. hahaha. so , tulah sekali aku jumpe die. sampai masuk 2011 barulah cerite bermula. lalalalala -.-

dia masuk sekolah aku tahun 2011. means tahun ni lah kan ? okay , and then aku perasan lah jugak. ''Eh , ade budak baru lah" lebih kurang macam tu. sebab trend semua sekolah mesti cakap macam tu kan kalau ade budak baru dekat form masing-masing. kankan ? adat lah kate orang. haha. first2 aku tak amek port sangat lah kan , sebab aku ni jenis malu2 kuceng siket. lepas tu ..

hari ape tah , kire bulan 2 ke bulan 1 entah. Opsss. terlupa sudah. kalau korang nak tau aku selalu lepak dekat pintu kelas dengan kawan2 sejagat aku. lagipun kelas kitorang belah hujung bangunan. takde sape nampak. boleh cover2 siket. haha. kawan aku panggil lah dia. aku mase tu takde perasaan sangat. aku watlek dekat depan tu. dengan dorang borak2 kejap and lepas tu aku tanye something dengan beraninya. ''Kenal Ahnaf tak ?'' Actually Ahnaf tu membe aku sekolah rendah. maybe same lah sekolah dengan dia masa form 2 dulu. so aku tanya lah. die kate ''TAK'' .aku Okay kan ajee. kitorang tak rapat dari situ , tapi masa tu aku pandang tepat dekat mata dia. TEPAT dekat mata dia !

aku nampak mata dia coklat. Indahnya ciptaan Allah S.W.T :) aku terus alihkan pandangan aku. then selang beberape hari kot die add aku dekat FB. hahaha , tak boleh belah. kira kita dulu2 cinta muka buku lah kan? mula2 kita kenal macam biase jee. sebab kau pun masa tu ade gf. yee yee , sekarang aku kawan dengan budak tu. kita baik je kan ? heeee. abaikan -.- kitorang chatting and lepas tu dia start tegur aku dekat sekolah. dia cakap ''Hye'' . aku pulak dah bergegar jantung dengar dia cakap macam tu. sebab masa tu aku takde feel lagi. lepas tu aku nampak dia borak dengan kawan aku , entah kenapa aku rasa cemburu. 

CEMBURU ? 

Okay , aku takpasti kenapa perasaan tu harus hadir dalam hidup aku. lagi2 bila dengan dia. seseorang yang aku takperna kenal. cuba sekali pandang je. hanya sekali tanye je aku dah boleh rasa cemburu ? aku ni gila ke ? perluke aku cemburu dengan bf orang lain ? perlu ke semua tu dalam hidup aku ? aku tertanya-tanya dengan diri aku sendiri. 

Tumblr_lw34fjuihd1qj8pugo1_400_large

takde apa yang senang dalam dunia ni. aku hadap semua dengan relax je. lama kelamaan kitorang rapat gila. tibe lah tarikh 15 March 2011die mintak nak coup dengan aku. kalau tak silap lah. and aku cakap aku belum bersedia. aku bukan macam perempuan lain. aku tak boleh jadi blablabla .. macam alasan aku bagi dekat dia. tapi dia cakap die boleh sabar dengan aku. dia  boleh tunggu sampai aku ready. dia boleh tunggu , dia akan tunggu. sampai aku betul ready. aku dengar dia cakap macam tu aku tergamam. betul ke ape yang aku dengar ni ? betul ke aku berhadapan dengan orang yang betul2 sayangkan aku ni ? betul ke aku dengan orang yang benar ni ? 

lama kelamaan aku sayang dia seikhlas hati aku , tapi aku tak terima dia lagi. sampai detik 24/4/2011 aku terima die dengan sebetul2 nya. no more scandal2. dia pun dah clash dengan gf dia. dia pernah cakap dekat aku :-

dia - aku dah clash
aku - asal wehh ? kenapa ? kenapa ?
dia - ni semua sebab kau ahhh. sebab kauuuuu ! kau tauu !
aku - ha? sebab aku ? ala sory kalau aku salah .minta maaf , aku salah apa ?
dia - kau memang salah !
aku - yelah aku tau salah aku , tapi salah apa ?
dia - kau dah curik hati aku !
aku - herrrkkkkk ? -.-

Ohh , kenapa kau cakap macam ni dekat aku dulu ? aku dah jatuh cinta dekat kau. lalalala -.- maluu. aku tak cakap pun aku dah jatuh cinta dekat dia. aku diam je. sampai tarikh 24/4 tu setiap hari aku cakap aku sayang die. the best thing ever. and kalau nak tau 244 tu ape ? yang kat menu tab aku tu. tu lah tarikh kitorang coup. ape2 je lahh -.-

and sampai je tarikh 12/8/2011 kitorang break. setiap hari aku merayu. aku nak die balik. aku nak die. tapi die ignore kan aku. Oh , macam tu ke balasan yang aku dapat ? takpe lah sayangg. aku tetap ade di sini. dalam tangis dan air mate. aku sayang kau.

391971_1671754491291_1760272780_800886_712233281_n_large

tapi kenapa ka macam tak sedar kehadiran aku dekat sini ? aku ni batu ke ? mungkin hati kau dah tertutup untuk aku. tapi , apa salah aku ? aku tak curang. aku tak curangggg. aku nak tanya kau boleh ? pernah tak ada orang sanggup tunggu kau macam ni walaupun kau dah sakitkan hati orang tu banyak kali ? ada tak orang yang gila macam aku ni yang sayang kau bagai nak mati ? mungkin ada orang yang sayang kau lebih dari aku. tapi aku sayang kau. aku taktau kenapa aku sayang kau. takda jawpan yang pasti. yang aku tau aku sayang kau. mungkin kau takboleh terima aku , tapi kalau ade jodoh tak kemana. kalau takda jodoh mungkin ada cara lebih baik untuk kita berpisah :/


aku ingat ayat ni sampai bila2. Okay lah , tu jea luahan hati aku malam ni. Assalamualaikum :3 aku taknak kau baca bende ni. bye



Labels: , , ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life