<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
KEINSAFAN
written on Monday, December 12, 2011 @ 8:28 AM ✈

Tumblr_lu71ici5tu1qac6sjo1_500_large
Greeting TextAssalamualaikum uolss. Tadi aku baru dapat satu link Twitter. Perempuan ni asek2 nak kutuk pasal Islam. Ayah dia sendiri seorang Islam pun dia kutuk2. Dia hina2. Nauzzubillah. Kalau korang baca kan , konfem panas hati! Serious. Aku tak tipu. Sebab tadi pun aku baca satu2 ayat yang dia twit tu. Fiyuuuhhh! Kalau nak link dia nak amek ni >TengkuSophia< . Sebagai orang Islam kita memang tak boleh duduk diam kan? Tapi tadi ada dorang membe aku dia komen dekat status yang aku post kat satu group ni. Dia cakap ;

Api dengan api mana boleh lawan. Kita kena jadi air. Padamkan api dia tu.
Kau faham apa yang dia maksudkan tu? haha. Sebenarnya macam ni. Kalau dia mewakili API. Dan kita sebagai umat Islam mewakili API jugak. Macam mana kita nak padamkan API budak tu kan? So , kita kena jadi AIR untuk padamkan API dia. Sebagai contoh , kita berdoa untuk dia. Kita doa supaya dia dapat hidayah daripada Allah. Mungkin Allah saja nak uji dia. Mungkin juga Allah sengaja nak uji kita sebagai umat Islam untuk memperbetulkan apa yang tak betul dengan cara yang sebenarnya. Bukan dengan kekerasan tetapi kita boleh cuba dengan cara yang berkesan. Doakan dia.


Cuba kau baca satu2 komen brother ni dekat atas tu. Betul jugak kadang2 bila aku fikir balik kan? haha , jangan peningkan kepala. Allah itu Maha Adil. Kita jangan berhenti mendokan dia. Kalau betul apa yang brother ni cakap. Hope dia pandai2 lah kan? Okaayyy ..


Okay , mesti kau pelik kenapa aku tiba2 jadi alim kan? Yea , aku tau aku ni takde lah kuat agama sangat macam ulama'2 kat luar sana tu , cuma mungkin Allah bagi aku peluang untuk berubah kan? Aku kena amik peluang tu. Slow2 pun boleh kan? Aku kena cuba. Walaupun mula2 dah start dengan macam2 cabaran. Takpe aku kene kuat :)

TERAJANG>> ISLAM ITU SENTIASA BENAR. JANGAN MENIDAKKAN IA!

Labels: , , , , ,


2 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life