<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
sudah tu sudah :')
written on Saturday, August 20, 2011 @ 2:30 AM ✈

Assalamualaikum ..


H A N Y A - T I N G G A L - K E N A N G A N 

hmmm . semua sudah berakher ! haha , tetiba bahagia .. aku jugak yang tak boleh lupakan dia' ! yeaa , aku berani sumpah , aku tak boleh lupakan dia . tapi sekarang ney , slow2 ada kawan2 yang tolong aku . THANKS KAWAN :) .. kalau korang tadee , tade sape naa cair kan kepala batu aku niee .. kalau taa , aku keras kepala cakap ' AKU TAKKAN LEPAS KAN DIA ' tuii ! bhaha , mana boleh .. kalaw orang tu boleh lupa kan kitaa , kite mesti bolah juga ! kankan? hmmm , just terima ..

sekarang neyy , aku dhaa boley slow2 dapat terima hakikat yang aku dengan dia memang tak ada jodoh , dan jodoh dia dengan **** .. bukan akuu .. itu aku dapat terima --' tapi kenapa cepat sangat ? haihh , panas jugak kadang2 tuu , cepat sangat dapat pengganti aku , aku tauu aku neyy taa best kan? haha , i'm admitt it ! aku ngaku aku tak best cm pompan lainn . bosan kan dengan akuuuuuu ? yeaaaaaahhh ! aku tau tuu , and aku tauu , and aku tauu and aku TAAHUUUU :\
sekarang kita macam musuh kan wehh ? aku tak suka lah kita macam tuu , okeyy .. akaa kau cakap , maybe tu cara kaw naa lupekan orang yg kau sayang. akuu kot . entahh lhaa :\ aku pun tataww .. aku ada baca satu bende neyy , SALAH SATU BENDA YANG KITA SUSAH NAK FAHAMI ADALAH LELAKI ...

hhehehe .. kadang2 tu betul jugaaa , tapi aku rasa memang susah naa faham kau , tapi aku cuba sedaya akuu ! untuk fahami kauu sampai bila2 :) . tapi jodoh sampai sini sajaa . kau pon dah jumpa dia kan ? HARAP KAU BAHAGIA ! hmmm , "teima hakikat pleasee !" haha !

and , GAMBA DEKAT ATAS TUU ! aku just rendu bile time2 aku duduk dua2 nan kaw jeaa .. taa penah naa ungkit2 :) just best bila kaw dekat dengan akuu. aku rasa selamat ! betol . tapi tu dulu lhaa kan ? sekarang kau dengan diaa .. HOPE BAHAGIA SAMPAI JINJANG PELAMIN tawwtaww ? heee .. and **** tuu kawan akuuuu ! yeaaaa , itu yg berat tuu aku nak terimaa . perhh , SABAR SEPARUHH DARI NAMA AKU ! jyeahhh ..

haha . aku makin gila sejak break kan ? perasan tak? kejap gelak , kejap ngess , kejap senyap , kejap pokpek2 ! bhahahaha .. entahh , tetibe jeaa .. okeyy sampai sini je kut aku naa tuless .. hmm , penad pulak bulan2 puasa neyy :)

okey then ..




SEMOGA KAU BAHAGIA DENGAN DIA DAN KEPADA 'DIA ! jaga taufiq tuu baik2 ! jangan jadi macam akuu , bubyee













0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life