<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
I DIDN'T MEANT IT
written on Wednesday, August 10, 2011 @ 9:38 AM ✈

Assalamualaikum guys ..

i'm sory ! itu je kata2 yang boleh aku ungkapkan buat masa sekarang. aku takde niat pon nak sindir2 kau dalam stats fb aku. aku tules pasal *****. pasal adek aku , pasal parents , pasal cikgu. and the rest pasal kau.

aku sumpah , pasal kau aku tules just 'aku naa dengan kau sorang jeaa. taa naa nan orang lain' that's all ! aku tak faham kenapa mesti kau fikir bebukan. aku bukan nyee kejam sangat nak buad camtu dekat orang yang aku sayang. aku pon faham perasaan kau kalau kau bace nanti. sebab tu aku tak tules.

MOHON KAU FAHAM APA YANG AKU MAKSUDKAN INI.

semua ini hanyalah satu kekeliruan dan aku sangat menyesalinya. aku tak sangka kalau aku tules status macam tu kau yang akan terasa. kau sorang yang aku sayang, mana mungkin aku membenci kau. kau pk2 lahh. aku tidak seperti mana yang kau sangka kan. maksud aku, aku tidaklah sekuat mana. aku just insan yang lemah di sisi-NYA.

MOHON KAU FAHAMI AKU , FAHAMI KESEMUA KESILAPAN AKU INI.

aku sayang kau, kau tak nampak ke? semua aku buat demi kau. yeaa , mungkin kau tak nmpak lagi apa yang aku dah korban kan, tapi taklama lagi. kau akan nampak dengan terangnyaa CINTA AKU selama ini! hanya tuk kau. aku janji dan aku akan tepatinyaa !

p/s: aku taknak sedih lagi macam dulu. aku harap aku boleh kawal kesedihan aku kali ni. walaupun susah tapi taa salah mencubaa~

Labels: ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life