<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
samua cerita dalam satu entri.
written on Saturday, July 23, 2011 @ 4:28 AM ✈

Assalamualaikum ..


selamat petang readers2 aku yang comel2 lagi ensem2 ! dah lama aku tak buat entri panjang2 kan ? haaa, tetibe hari ni aku teringin nak buat laa. huhu. banyak cerita pasal aku dalam 1 - 2 bulan ni. esshh. susa betul hidup kan ? haha, mane ade hidup yang senang. kalau nak hidup yg senang, baik tak payah hidup , rite ? ecehh .. 

1) cerita aku bermula disini : kalau tak silap 23 JUN 2011 aku kene tuduh berdua-duaan. padahal aku cuma jalan dengan RETRO'S RAINBOW jeaa. and bukan berdua-duaan. ramai orang ade dengan aku masa tu. cume dia jea lelaki. patut ke di di anggap kami ni buat kesalahan yang besar? ce cakap ciket ! lagi pun ramai couple2 yang buat lagi teruk dari aku. taknak pulak cgu banned dye tu? haaa? haaa? tolong lah jangan naa salahkan aku sorang jea. walaupun aku ta bersalah! and pada 28 JUN 2011 pulak aku kene panggil, same2 dengan kawan2 aku EIJA and FARAH. mey sini aku cter satu-persatu pasal ney ..

FARAH ; dia terlanggar X and dia cakap dia tak jeling pun X tuu. hari yang kitorang 3 org kene panggil tuu X cakap macam2. berlakon baik konon. puihh! orang cakap, siapa2 yang menfitnah org lain. pasti akan dapat balasan yg 'best' ! haha. padan dengan muke dia. X cakap macam, yang FARAH langgar saje2 and siap jeling, setiap kali terserempak dengan X , FARAH konon2 jeling2 lah ape lah. adoi dunia2 ! macam2 kan ?

EIJA ; dye neyy time 23 JUN 2011 haritu ade duduk nan aku time same2 nan RR tuu. kalau taa pcaye buley tanye dye! eshhh. haha^^  ermm. dye ade sound someone time 23/6 aitu. dea egt kan dea sound X guoe nyee dea taa pasan yg dea sound tuu cg. giler gempak kan? dea mg teror :D supper teror! haha. grrrrrr. 

AKU ; masuk pejabat same2 tiga orang and ramai lagi budak f2 dalam tuu sebab X maen petik2 name :D terharu rite? cehh ! dea berlakon lagi. and the best part is, bile time aku kene tanya cg pon sama join sekaki. siak kan? puihhh! ape lagi. macam2 soklan bdo dea uwg tnye. aku just jawab lhaa. dalam keadaan yg gugup sebab 1st time masok pejabat sebab kes besar2 neyy. takut lhaa siked. ayer mate aku terkeluar bile cg stret bagi kitorang borang!

and the best BEST best part is , kitorang dapat borang MERAH (kesalahan besar) pluss dengan 10 markah e-disiplin. NAA TAWU KOD KESALAHAN AKU APE? 222(berkhalwat) ! sia* lhaa, puihhh!
hah! panas kan ? panas kan ? okey memeyy panas lahh kan? malas naa cakap byk lagi! tuu 1st kes aku. neyy haa lepas bape2 menet aku kuar bilik pejabat tuu, dah kecoh satu bilik guru pasal aku, yang paleng ban*ang sekali adelah cerite tuu di bawak sane sini! and cerite tu dah tuka jadi laen! puuihhh. sape cibai betul naa bawak cter bukan2 neyy? makan penyepak bwu tauu. sorang cg neyy cg RR. dea cakap mcm neyy kat aku.

"ANAK AKU AKU DAH BUANG , MENANTU AKU PUN AKU TAK TERIMA!"

cuba pahamkan betul2. kalau taa paham sory. terlalu open tok korang tauu :((  sape jea yang taa sedeyh kan? di fitnah macam tuu jea! tade usul periksa lansung kan? dah lah tade peluang utk jelaskan perkara sebenar! cube korang pikir? naseb lhaa ade akak2 yg paham aku. membe2 yang bagi support kat aku, sebab AKU TAK KUAD naa hadap sowg2. syukur sangat lahh kan pihak sekolah tak call parent aku. aku tak nak kepercayaan dye uwg dengan aku hilang just di sebabkan bende bdo neyy.

aku dha serik naa buad jahad lagi. tapi sejak tadi 23 JULAI 2011. cg yg sama seperti di atas tuu. cehh *ayat budak tadika. dea maseh pk yang bukan2 pasal aku. maybe dea pon dah termakan hasutan org laen. maen terkam jea tnpe usul periksa. aku dah kata aku kene FITNAH , aku kene fitnah lhaa wOi! tak paham2 lagi kea? dea buley cakap cm neyy

cg baru smpai ......

mmbe ; wehh , gtaw iman cg dhaa smpai. mcg dea.
mmbe ; dahh , aku dhaa mcg ..

cgu duduk dekat meja yg dorang duduk tuu .....

mmbe ; cepad lhaa gtaw iman ! cegu kan dhaa smpai neyy.
mmbe ; dhaa gtaw lhaa , jp gy dea turun lhaa tuu !

dalam perjalanan aku datang ctu , cg smpat tanya ..........

cg ; RR dtg skolah tak ?
mmbe ; kitorang tak penah nmpk dea cg. tak datang kud.

dea tanyee lagi ........

cg ; iman tgah dating dengan RR kea?
mmbe ; ehh tade lhaa cg , dea kat kelas dengan iqa. buad keje siked.
cg ; ouhh , bukan datingg ?
mmbe ; bukan2 !


nmpak sangat dea dhaa berdendam dengan aku and RR ! tolong lhaa YA ALLAH , berilah cg petunjuk yang aku betul2 tak bersalah. cerita2 yang aku kene tangkap kat dalam kelas ber dua-duaan tuu hnye lahh rekaan pihak yg bdo! tolong lhaa YA ALLAH ! ......

tapi aku tauu , kalau aku berubah pun , ramai yg egt aku neyy jahad ! daripada jadi baek org anggap kite neyy jahad , baik kite jadi jahad betol2 kan ? baik jadi jahad dari jadi baek orang pandang hina ! semua pndg rendah.

 ALANG - ALANG MENYELUK PERKASAM , BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN!
aku tau , ramai yg sebelah kan aku , and ade membe2 yg support aku dari belakang. aku harap kes neyy akan hilangg dan terus hilangg ! hope sgt2 ! ~~


p/s: AKU TAKKAN JADI BAIK KALAU ORANG MACAM MENGGALAKKAN AKU UNTUK MENJADI JAHAT !  tolongg lhaa paham aku , hati aku taakuad walaupon nmpk akumcm taa kesah!

Labels: , ,


0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life