<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
aku menanges , J.A.T.U.H S.A.H.A.M A.K.U !
written on Thursday, March 10, 2011 @ 11:49 PM ✈

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهl


hye kowangg ..
tertarik tak dengan tajuk entry aku ?
hahaha .. agak lawak ..
and agak pelik *tahap gaban
sebenanye tadi hary last 
cegu MURNI kat *SKKSMKGB* ..
so , tetibe aku and gengg aku dapat satu idea 
nak nyanyikan lagu untuk cegu buad
hary last dye kat *SKKSMKGB* tu ..
so .. first kitowangg nyanyi lagu :


mula mula nyanyi ,
oke je ..
but bila
sampai baris ni je ..

disaat kau tinggal
kan diri ku pergi ..
tak pernah ada yang
menghiasi hari ku ..
disaat aku terbangun 
dari tidurku~ 
aku .. inginkan dirimu ..
datang dan temui aku .
kan ku katakan 
padamu ..
AKU SANGAT MENCINTAI
DIRIMU !!
aku .. inginkan dirimu ..
datang dan temui
aku ..
kan ku katakan padamu ..
AKU SANGAT MENCINTA 

cegu pon menangis ..
time tu ..
sebelum aku and gengg 
s.k.e.m.a aku
nyanyi ..
kitorangg soh cegu duduk kat
satu meje and kitorang kelilingg meja tu ..
so .. bile dah sedia .
nyanyi lah dengan penuh perasaan ..
aku boleh cover lagi time
tu , ayer mate belum mengalir
lagi ..
lepas tu nyanyi lagu ni :


UKAYS - BIA DIRI DISAYANGI

the best part is :

time nyanyi baris yang ni

Engkau yang pertama
tiada akhirnya ..
aku dalam kegelapan ..
engkaulah cahaya ..
izinkan lah aku ..
menumpang di sini ..
di bawah naungan
kasih dan sayang mu
ku berserah diri~~ 

hampir satu kelas tepuk 
tangan buad rentak ..
time tu cegu keluarkan 
segala air yang ade
dekat mate dye ..
fuhhh ..
and dak tasya pulakk
bawak satu bundle tisu ,
ape lagi .
dekat 7-8 helai jugak dye kebas
nak lap air mate dye ..

and lepas tu sesi ber gambar 
ehhh bukan kah ..
hahahaha !
sesi bersalam salaman ..
time aku salam ngan cegu,
 aku bole cover 
lagi ayer mate aku ..
but time yang nak
bagi kertas "wish" daripada
s.k.e.m.a untuk cegu , 
tetibe aku tersentap pluss 
tersebak melampau ..
terus cegu paluk aku and.
aku nak tahan nangis lah
(konon-konon)
but lagi mengalir ade lah ..
lame kot cegu peluk aku

and dak wany *kalau tak silap ..
cakap kat aku macam ni ,,

**wahh , iman .. jatuh saham kau **

haha ! 
cuba teka ape mksod dye ??!
dye cakap macam tu sebab

[scroll down]

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
 sebab aku tak penah nangess siodd
ntah tetibe pulak tadi aku menangis !
ayer mate bukan main macam ayer paip
kowangg tauuhh !
fuhhh ,
sejarah aku lah kan ..
menangis sambil mencurahkan ayer mate seperti ayer paip ! 
hahaha ..
and lepas tu , cegu tetinggal hadiah lagi satu ,
dari kitowangg jugak ..

bunge kertas yg dibuad oleh :

SITI KHALIJAH a.k.a EIJAH (kechik)

aku bagi lah kat cegu bunge tu ..
....
...
..
.


air mate aku turun balik ..
but nasib bek boleh cover ..
tk sempat menitik ..
cegu gosok belakang aku .

dye cakap .

"ade rezeki nanti kita semua boleh jumpa balik"
dengan air mate ade dekat mate cegu ..
and sikit senyumm pluss sedeyh ..

ohh ..
hahaha ..
cegu best la , 

sory sebab selalu masuk kelas cegu lambat
sebab dalam kelas tak tumpu perhatian

sory giler .

ni pic dye :








p/s: aku and budak2 kelas 3kIV yang lain
 dapat number phone cegu taw !
jangan jelez =) 





3 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life