<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
novel cinta !!
written on Tuesday, December 7, 2010 @ 9:22 PM ✈


..السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه..
hye .. jumpe lagi nampak nye .. ade jodoh lah tu .. haha ~
topic kite pade hary ni ade lah!!


BERKENAAN DENGAN :




NOVEL CINTA!!!!!!


AQ DAH AGAK DAH !! korang sume ni mmg expert siket pasal bende alah tu!!
expert gile2!! haha !!
sebut aje novel cinte >> zuurrpppp!!! sepantas kilat.
nak pinjam .. atau nak beli !!

kalu beli novel cinte islam tu ok lah jugak !! ni novel-novel ..... arrhhh!! malas nak cakap!! tengok lah sendiri okeyh !!!

cekidauut !!















novel-novel macan ni lah yang jadi rebutan ramay tu,, tah ape2 tah !! bukan nye masuk perikse pon,, kan2 ??!!
ape lah dieorg nih !! aduyai .. !! susah nak cakap !!

cubelah bace novel novel keislaman sikit .. ade jugak faedahnye ..

macmn nih >>





novel novel macam ni kan elok sikit !! aduh .. ! hah !!!!
ade lagi bagus!!

macam ni>>>




bace ni satiap hary kan bagus .. ewah3 .. !! ni pon di kire nivel jugak tau,, ape?? ingat kan novel cinte tu je ke yg boleh di bace ha?? aduhai !! kalu bace ni.. gerenty sejuk perut ibu korang mengandung kan korang!!


ok lah.. bui.. bui ..


p/s: aq cakap mcm ni sebab aq tak suke nace novel novel cinte!! n kalu sesiape tersentap ngan entry aq kali.. i'm so sorry okeyh!! tapi mmg betul pon aq py aq cakap nihh!!

salam ~~



0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life