<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
give a clap to my sis !!
written on Wednesday, December 8, 2010 @ 11:30 PM ✈


..السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه..

HYE !!

entry kali ni aq nak cakap pasal adik aku !!




ribuan tahniah diucapkan kepada adik aku sebab dapat keputusan UPKK yang cukup membanggakan !! congrats yew !! siot betul .. dapat kalahkan aku !! aku dapat 5A je ! tapi dye dapat

 >>>>







taa daa !!
percaye tak ?? haha .. betul lah !! panday jugak adik aku ni kan.. haha. tk sangke betul ! nak tau muke adik aku macam mane tak?? 
haa .. !! tengok ni ! !!


>>>



ni lah adik aku !! comel tak ?? 
ape?? tak comel !! memang pon tak omel .. sebab ni bukan adik aku lah! haha.. kene tipu !!

ni baru betul adik aku!!

>cekkkidddaauuuttt !!<




cunn kan ??
ni lah adik aku sorang je!! maklumlah aku anak sulung! xde kakak n xde abang !! haha.. xpe2 ,, aku tetap bahagie lah!!

alhamdulillah!!

tu je yang aku nak akap kat entry kali ni..

oke..oke.. 

buibui!! see you letter okeyh!!

p/s: perasaan agak geram sebab adik aku lagi cemerlang .. huhu.. :P

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life