<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
boleh awak jadi teman saya ??! hehe .. =)
written on Saturday, December 18, 2010 @ 8:15 AM ✈

...السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه..

hye =)



boleh awak jadi teman saya ?


hehe.. ulat bul-bul dah datang dah ni ! dah mula manggatal !
pandai dah carik lelaki !

eh3! suka hati aku lah nak menggatal ke ap ke ?! bukan nye menyusahkan orang
yang penting aku buat bende ni bukan nye dosa pon !

ap ??!! dosa ?! yeke ?! mana ade ! kau ni memandai je la! nak tipu orang pun agak-agak lah yunk oi ! kalau nak kata dosa takdelah ! bukan aku buat bende haram pon ! cume admire je ok ! sebelum korang buat keputusan nak tuduh2 aku buat bende tak senonoh, baik aku bagi korang tengok ape yang aku admire sangat tu !! okeyh ! teruskan bace >>





can you ??? =(

please,please,please !!
i'm the biggest fan of yours lah !!
SHINee
always in my mine *konon~
hehehe:P
 


ni lagi satu, aku bagi lagi bukti yang aku tak buad dosa
tengokkk!!!!





can ??

please lah beb !!
huhu:P

2pm in my mine every time too lah !!
lol :P
huhu.. i'm your 1# fans beb !!



SHINee+2pm=eymanmalihah

=)



so boleh tak awak jadi teman saye ni??

huhu..





p/s : sorry entry kali tak best ! sebab tak idea nak tulis tapi aku memang minat gile kat mamat dua ekor nie ! =)

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life