<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3265229147195010758\x26blogName\x3dIMANMAL\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://imnmlhh.blogspot.com/\x26vt\x3d5725033192637128348', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


status(23APR17): i need darlwis right now
QUOTES OF THE DAY:





recent update :
nak tipu aq konon!
written on Friday, November 12, 2010 @ 11:42 PM ✈

assalamialaikum readers.. nak cite ni.. ade la sorg hamba Allah ni. nak tipu aku.. huh.. ingat aku nk pecaye kerr?? sorry la... sbelum aku pecaye.. aku kene selidik dulu.. lepas aku selidik.. baruu la aku buat keputusan.. jangan nak tipu sbarang2 lah..!! hello..!!!? ingat aku ni ape ha?? sesuke haty je nak tipu.. aku mmg x suke nk marah2.. tapi aq terpakse sbb aq rase aq ni dpermaen2kn.. kalu readers sume jadi aku.. mesty korang backup aku punye la.. dalam diam aq layan die mcm kwn aq.. tp dalam diam gak dye cube nak tipu aq..jangan harap lah...ehemm,..ehemm..!! kalu org yg dimaksudkn tu bace.. sorry la.. aq xde maksod nak marah2 kau.. cume nak nasihat sikit..kalau nak tipu org tu pun.. tengok lah org tu mcm mane dulu.. hehe.. by the way. kalu org tu bace.. n dye trase haty... i'm sorry ok.. n tolomh jangan buat aq mcm ni..please..jangan lah sakitkan haty aq dalam diam..perit si0t aq nak lalui bende ni..aku harap kpd sesiape p0n.. jangan lah buat bende terkutuk ni kat kawan ataupon kat ssedare ataupon kat family kite.. jgn la buat oke..ermm!! oke.. aku harap.. ko akan bruba.. jgan buat keje terkutuk ni lagi,,oke?? assalamualaikum!!

0 comment[s] | back to top






© 2012 - Layout created by Afeeqah.
Do you know ? Honesty is the best policy in life